tobak är bad bad bad .

jovars pluggandet går sakta men framåt =) blir klar idag med det . jag skriver om maligna tumörer i munhålan .
riiiktigt intressant . jag har inriktat mig på ifall det finns ett samband med alkolhol/tobaksvanor och oral cancer .

snart klar- då ska jag nog duscha sedan slänga mig framför burken .

imorgon:
  • 7.40 lisa röntgas ev. dra ut tänder
  • 9.30 optikern (flyttade tiden)
  • 10.00 fika/shoppa med frida o sandrix
  • ca 16.00 lina b kommer hem till mig o har ätardag
  • 19.00 grillparty hos ercia
  • 22.00 sova så jag orkar stiga upp 5.00 på lördag för att åka till ge-kås och ullllaaaarrreeeed .
 som jag har längtat .



gjordet ett utklipp av mitt arbete .
- vad gillar ni mina referenser =) ?
( det är dem inom paranteserna ... så ska jag nog INTE lämna in arbetet *skratt* )



2009-05-14 @ 16:59:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Ja det där mötet med Lina B är väl det viktigast på hela dan...;)


2009-05-14 @ 21:20:00

Postat av: DYSTYMI

HEJ



Allt bra med dig idag?

Titta in hos mig och läs all skit jag skriver vettja xD


2009-05-14 @ 21:22:57
URL: http://dystymi.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Uuuuuusch vad äckligt!!!! :/


2009-05-14 @ 21:23:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen