syltkaka är muuums .


sitter o tycker synd om mig själv ikväll . grupparbetet idag gick skit . kändes helt hopplöst . fan hatar grupparbeten- helst vill jag göra induviduella arbeten, då slipper man jobba med människor man ej vill jobba med ! meeeen vi ska fortsätta imorgon så lär väl sitta hela dagen :-(

pratat med lina b i klassen ca 1h eller ngt- skönt att bolla det med ngn som vet exakt vilken sits man är i . hon gjorde mig lite glad genom att meddela att hon kommer och hälsar på mig en sväng nästa vecka innan hon ska träffa sin kompis som bor i grannhuset intill mig . då blev jag lite gladare =)

fotbollsmatchen vi spelade mot sövde gick skit men det var kul o gick bra för mig idag . jag hade mkt boll och några riktigt bra uppspel . förlorade dock med 1-0 men vi tar de nästa gång .

saknar min plutt ...
o saknar att prata med min vänner .
2 dygn har gått åt till att plugga engelska vetenskapliga artiklar :-(


2009-05-05 @ 23:40:01 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Tur att man kan stå till tjänst ibland;) och om inte jag lyckades muntra upp dej helt så borde den där mumsiga syltkakan iallafall hjälpa till. Längtar tills nästa fredag när jag ska få VÅFFLOR, jippiii!!!


2009-05-06 @ 08:29:30

Postat av: Sandrix

Synd att det inte gick så bra igår! :( Åååh vad jag längtar till vår nästa shoppingtur (och Jensen's!!!!) Hoppas vi kan pricka in något nästa vecka kanske!? PUSS på dig gumman


2009-05-06 @ 10:17:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Jag vet, grupparbete med någon man inte valt själv är hopplöst, men det kommer säkert bli hur bra som helst när ni är klara. Och det här sista året kommer gå jätte snabbt ska du se, snart tar du examen och kan börja jobba och tjäna pengar, det är bara att kämpa på nu den sista tiden!!



Synd att ni förlorade matchen....



Hoppas du får en bra onsdag trots skolarbete och dåligt väder=)!!

Puss


2009-05-06 @ 12:13:04
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hahaha söte! Fan va najs, den ser inte ut som H&M!! :) Nu väntar jag bara på tillfälle att använda mina nya leggings hihi. Puss


2009-05-07 @ 20:09:36
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen