snabbt ska det vara .


den e miiin och jag älskar den . dock lite för blek för den kan jag tycka !
men den passar på kreta viiiissst =)
snälla sandrixen följde med mig efter min skola och innan hennes jobb =)
lite lunch o shopping sådär mitt på dagen kan man inte tacka nej till !

sandra åt pasta med fläskfilé i parmesan .

och jag åt hamburgare . muuuums !

tentan gick skit skit skit . meeen tur det finns omtentor !!
nu ska jag slappa lite- sedan är det träning ikväll och hejjande på marlene ikväll !
lite roligare med eurovision om hon är med !

och ett stooort grattis önskar jag min enda golla till hennes examnination som småbarnspedagog !
grattis vännen !


2009-05-12 @ 16:21:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Snygg kjol! ja HEJA MARLENA ikväll,jag e en sån schlager nörd, har bakat kladdkaka o allt för att mysa till det lite extra =)


2009-05-12 @ 19:15:39

Postat av: Sandrix

Haha jag ser helt chockad ut! :) Ååh så fin du blev i kjolen!!! Tack för idag gumman


2009-05-12 @ 19:35:14
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anna

Hejhej, jättesnygg kjol!

Gina?

Jag är Sandras gamla klasskamrat om du undrar ;D


2009-05-15 @ 14:52:27
URL: http://spira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen