mögel e gott .

fikan med mamma var mysig , vi gick en sväng på nova & jag köpte det nedan i den nya butiken salt&peppar .

tag 3 betala för 2 gillas !

födelsedagspresent av mian .
döfräcka snapsglas .
nu borde daniel bli glad som fick shota från dricksglass på förfesten hos mig innan nyår 07/08 .

vet ni om att mögel gör en trött ? kan förklara varför jag vill somna hela tiden :-(
har som sagt en liten lgh på 36 kvadrat där 60% av lägenheten är täckt med fukt o mögel .
kul o bo i !


2009-05-31 @ 17:24:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

ha ha ha, jag älskar också den sista bilden!!=)

Usch va jobbigt med mögel, hoppas du hittar en ny lägenhet snart! Ja, det kan jog stämma att man blit trött av mögel, det kan ju inte vara bra att andas in. Skönt att du slipper bo där den veckan du ska åka på semester i alla fall.

Pusssss


2009-05-31 @ 20:51:42
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen