man överlever ej utan fikor .

hej hopp!
nu har lisa åkt in till djursjukhuset igen . vi fick tömma buren uppochner för att få ut henne =( hon var livrädd, stackaren! så nu ligger hon sövd! ska hämta henne senare med några gaddar utdragna !

nu ska jag till optikern sedan kommer sandrixen o frida så ska vi FIKA ! det bästa som finns ! ikväll stannar jag nog hemma hos lilla lisa . hon brukar vilja ha mitt sällskap när hon blivit opererad . ska dessutom upp tidigt imorg för då är det ullis ju =)

kl 15 idag kommer lina hem till mig . våffeljärnet är framställt =) yeah !


2009-05-15 @ 09:18:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Stackars lilla Lisa, hoppas hon mår bättre efter sin operation. Tjooohoo snart kommer jag!!!


2009-05-15 @ 10:09:58

Postat av: Buffie

Usch ja....lilla Lisa. Jag och Buffie tänker på henne! =)



Gur va härligt bild på er tjejer! =)



Trevlig helg gumman...



Puss puss


2009-05-15 @ 11:46:39
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen