mammas fel .

sitter och väntar på A som är o tränar- sedan ska vi laga tacos och se film . yeaaaah! inte sett pågen sedan i söndags o saknar faktiskt honom =)

idag har jag tvättat, varit o lånat en bok till ett skolarbete på bibblan, fikat (och shoppat) med mamma och varit på mobilia och handlat det ovan + lite annat, hihi .
jag frågade mamma idag om hennes mamma var en shopoholic- hon sa nej . mormor var tydligen lite snål för de hade inte det särskilt gott ställt om man säger så .
ja men vart kommer både min mammas o mitt beroende ifrån ?
vi kom överens om att allt var mammas fel =)


kläder från vero moda och hårband + kräm från HM .

hårbanden ovan använder jag då jag solar och badar under sommaren så därför det inköpet idag =)
detta var en stor favvo men tappade det i poolen och stackars A letade men vi återfann det ej . som tur var hade de exakt likadana på HM i år !

rea på solkräm hos Lindex . Pefekt !

imorgon:
  • ledig
  • lisa till tandläkaten
  • jag till optikern
  • plugga (gjorde ej det idag..frånsett lånade boken; slemhinneförändringar)
  • träna


2009-05-13 @ 19:24:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Den kjolen har jag också kollat på! :) Fast aldrig provat den hehe. Ja, jag trodde inte heller att jag kunde göra en sån! Men det gick ju, fast den spretade lite åt alla håll haha, så håret hade behövt vara liiite längre, iaf det som är uppklippt. Japp, idag blir de jobb, 15.00-20.15, egentligen till 19.00, men någon som var sjuk eller vad det var, så blev hela kvällen istället. Lycka till hos optikern, och hälsa lycka till till Lisa hihi. Puss


2009-05-14 @ 09:59:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi taaack :D Ja, nu måste jag bara bli brun också, går ju inte så bra när det ska vara molnigt hela tiden.. :(


2009-05-14 @ 12:37:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen