jag har en storebror .

min bror är väldigt rolig kom jag fram till ikväll . han ringer o frågar om han får komma på en midsommarfest jag & mina kompisar är bjudna till . naaaaaaaah . brossan vill vara med lillsyrran =) haha ! precis som han behöver fråga det, är han bjuden så är han ! ska bli riktigt trevligt om han o annamajan kommer ! vi blir nog ett riktigt glatt gäng =) *längtar*

jahapp då åskade det på plan idag . kaos hos tjejerna precis när JAG skulle skjuta på mål (så ja, jag missar hahaha) . träningen avbryts o alla skrämmer upp varandra o kutar in ! haha det var lite skoj !

nu ska jag äta spaghetti och köttfärsresterna från pajen ! gott gotttttt goooottt ! imorgon vill jag göra ngt mys ... får klura lite på det !


tiiiiitttta söta familjen .
lilllllllla elva inte ens ett år gammal !!!!


2009-05-21 @ 21:39:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lotten

hahahah lilla ola :D


2009-05-22 @ 21:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen