vad livet är möset ibland .


mitt hjärtegull sover
- och snarkar .

wiiiihoooo
första söndags-kvällen på 5 veckor (praktikveckorna) som jag INTE behöver åka från min älskade kl 21 utan kan som vanligt stanna här till minst 23.00 och det kallar jag MYSIGT ! vi har precis lagat spagetti o köttfärsås tillsammans hemma hos A- hans förärldrar är på kalas. och nu ska vi plugga en stund !

idag har vi haft en riktig mysig dag tillsammans- ja iaf sedan 12 . tiden har sprungit iväg eftersom man fick ställa fram klockan- trist en sådan här underbar dag ! vädret får mer än gärna stanna ! jag började med att sticka ut på stan- köpte bara ett torrshampoo . här kommer dagen i bilder . jag o A har lekt med min nya mobil ! den tar riktigt fina panorama-bilder, som ibland blev lite snea av våra skakande händer ! får nog öva mer =)






a hann tom spela lite golf =)



2009-03-29 @ 20:29:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi den är från Bo01 i somras ju! :) Dina bilder blev ju sjukt coola!! PUSS


2009-03-30 @ 11:54:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hihi den är från Bo01 i somras ju! :) Dina bilder blev ju sjukt coola!! PUSS


2009-03-30 @ 11:54:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen