matte är kul !

nu har vi firat andrés lilla mamma som fyller 54 år på onsdag . hon bjöd på 7 olika sorters kakor . giiiisssa om jag njöt =) nu väntar vi på att kvällsmaten skall bli klar- gästerna har gått och det vanliga söndagsmyset har börjat! andré räknar matte o jag sitter här .


tyvärr glömde jag kameran hemma annars hade jag fotat varenda bakverk- så underbart fina de är . och hon fick jätte fina presenter . av mig o a fick hon denna:


imorgon ska jag , linda o bassim ha lektion för sjuksköterskorna i munvård på äldreboende . 1,5 timme ska lektionen vara i . jag skrev ner vad jag ska säga som hastigast i morse . haha . bryr mig inte jätte mkt om hur det går . känns som lärarna är för lata att göra det själv . jag vill inte bli ngn lärare ! och sen känns det som det som informeras, att de som jobbar på äldreboende ska göra bara går rakt igenom skallarna- det görs helt enkelt inte. vägrar agda 98år öppna munnen så struntar vårdpersonalen i tandborstningen . rätt illa . agda har kanske jätte ont men för dement för att säga ngt? då ska iaf vi informera lite om hur man ska upptäcka sådana här problem etc . rätt intressant men som sagt- känns som ingen bryr sig . bittra tanter utan utbildning som jobbar på sådana ställen som gör allt för att slippa arbeta . när jag blir gammal hoppas jag verkligen hemmen har blivit bättre . då vill jag ha friday som vårdskötare- hon tänker på sina gamla tom på semestern =0)

nu ska jag gosa med andré och matteböckerna . wihooo ! jag är tillsammans med ett mattegeni och jag själv fick precis g i matte b . yeah!

längtar redan till nästa helg . stackars andré har fått höra hela helgen hur mitt hår ska vara , vad jag ska ha på mig etc . jag ska iaf till frisören på torsdag . bestämt sedan 2 mån tillbaka men hur ska jag göra ? blond ? fortsatt mörk ? slingor ? hjääääälp mig läsare!



2009-03-01 @ 19:54:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Slingor ska det vara, men du vet ju exakt vad jag tycker du ska göra! :) Puss


2009-03-01 @ 20:10:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Elli

Där jag jobbar försöker vi iaf bosta tänderna på dom, blev till och med rätt hårt biten i helgen för att jag inte ville ge mig när en tant bet ihop. Angående ullared så låter den 16 maj jätte bra! Ha det bra! Puss och kram!


2009-03-02 @ 09:29:07

Postat av: Lina

Det är bra Ellan =) Bara po dem!


2009-03-02 @ 18:39:19
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen