frågor till den uttråkade .

Lovar du att vara ärlig? eh...ja bara för det står så ska jag vara 100% ärlig !

Du heter: Lajna

Smeknamn: Linis (av familj)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Usch då lipar jag ännu mer ...

Beroende av: Vänner, kakor, familj, shopping och resor

Vad tror folk om dig?: Att jag är en kändis....äh jag vet inte.

Stämmer det?: Nä det gör det inte :)

Vad får du oftast komplimanger för?: Att jag är trevlig. Blööööööö!

Vad säger du för att imponera på någon?: Hm?? Kanske att de har fina strumpor?

Hur imponerar man på dig?: När man har en egen stil och är dörolig. Sådana människor älskar jag!

Brukar du skratta för dig själv?: Oj, den frågan satt så rätt. Jag skrattar mer än ofta för mig själv! Senast ikväll då jag såg älskade Håkan i färjan när han lekte burger king-restaurang !

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Sovdags:)sov gott älskling så hörs vi imorgon. Ha en jätteskön natt. Älskar dig. Puss" (andré skickade det nyss..han ska tydligen gå o lägga sig)

Var bor du?: Malmö

Trivs du där?: Om jag gör ! Nära till allt!

Äger du några converse: Nej tack!

Sprit, cider, vin eller öl: sprit & cider . vin går an!

Brukar du bli för full: Aldrig!

Är du allergisk mot något: laktos och lite katt :-(

Hur svarar du i mobilen: "hej det är lina" och ibland "greta här"

Antal timmar sömn inatt: Ca 7h

Brukar du komma i tid: Ja oftast. Hatar att komma försent. Får ngn otäck känsla i min mage då.

När mår du bra: När solen skiner och min pojkvän och vänner sitter o grillar tillsammans!

När blev du fotad senast: I lördags på filmstaden av Malin

Hur känner du dig nu: Sleepy..ska sova snart, behövde ngt som tröttade ut mig. Bullseye!

Vanligaste färg på dina kläder: denim, mörkblå, svart o vitt .

Vad tycker du om fötter: gillar bara mina egna välskötta ! ha!

Vad saknar du: lön

Hade du en bra kväll igår: En helt underbar kväll med min A!

Favorit dryck på morgonen: Äpplejuice. Fast dricker inte det. Tänk på tänderna =)

Rakar du benen: Nepp. Epilerar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag älskar att vara uppe på nätterna så ska jag inte upp kan jag fixa och dona fram till 3 på natten. Ska jag upp vid 7 så lägger jag mig vid 23.47 :-P

Är du blyg?: Nej, bara reserverad till nya människor som jag känner mig otrygg med. Förr var jag väääldigt blyg!

Sysslar du med någon idrott: Spelar fotboll i laget Borgeby

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja och Nej. Det är nog inte kärlek man känner-utan attraktion. Men sen kan attraktionen leda till kärlek tror jag!

Har du spytt offentligt: Haha många gånger i mina unga dar!

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: OJ VILKEN DRÖM ! Jag skulle kissa (såklart!) . Ragga på tjejer och dumpa dem lika lätt. Skämma ut mig ordentligt för jag vet ju att jag blir tjej snart igen och då vet ingen att det var jag som skämde ut mig.

Är du nöjd med ditt liv:Jaaaaaaaa fast längtar till framtiden...mycket jag har framför mig!

Är du bortskämd: Många tror det men har alltid velat stå på egna ben trots trygg ekonomisk bakgrund.

Vad gör du i morgon: Pluggar :-(

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Beyoncé

Vad längtar du till?: Thailandresan med snuff !.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: De bästa !

Vad använder du för shampoo?: RedKen extreme-serien

Hur gammal är du: 23. Fyller 24 3e maj .

Tycker du om någon just nu: Tycker om många men vissa är lite närmre hjärtat !

Gröna eller röda äppeln: Gröna men tyvärr är de mest besprutade (granny smith). Svenska aroma är bäst!

Gillar du golf: Tyvärr inte men utövar sporten ibland för min pojkväns skull.

Vilken tid gick du upp idag: 9.45

Har du sovit i din egna säng inatt: Yepp

Har du strumpor på dig nu: Ja, gråa med vita pricks

Är det okej att gråta: Ja det är fantastiskt skönt för alla individer

När grät du senast: När jag såg spårlöst.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta till större

Bär du glasögon eller linser: Båda

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha nej!

Har du piercing: Öronen: 1 hål i ena och 2 hål i andra

Vill du gifta dig: Ja!!!!

Vill du ha barn: Ja det tror jag nog !

Solar du ofta: Innan skidresor blir det solariet och på sommaren gillar jag att ligga men kan lätt bli rastlös om jag är själv. Men brukar tvinga mig att ligga kvar :)

Är du bra på att laga mat: Nej, bättre på bak

Är du flygrädd: Ja jätte flygrädd =(

Hur vig är du: Existerar inte

Är du musikalisk?: Existerar inte

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft- apelsin

Vilken är din favoritglass:Daim och krossad chocklad.

Tror du på ett liv efter döden: Ibland då jag har mina stunder

Tycker du om sushi: Aldrig smakat det

Vad äter du helst när du ser på film: Surt godis eller en kakbit.

Har du tandläkarskräck: Nej inte alls. Finns ju bedövning!

Är du morgon- eller kvällsmänniska: morgon och kvällsmänniska.

Vilken ögonfärg har du: Grönbrun/grå.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: O ja det har jag nog. När mina föräldrar skilde sig bl a.

Biter du på naglarna: Nej.

Röker du: Nej. Hatar folk som röker!

Hur ofta tränar/motionerar du: Så ofta jag kan!

Senaste låt du hörde: Ngn fjantsång för ngn reklam på TV.

Puuuuhhhh dags o sova . Nu blev jag trött iaf !


2009-03-31 @ 00:22:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi jaaa båda linnena är så fina :) Förlåt att jag härmas med det blommiga linnet hihi. Puss


2009-03-31 @ 08:40:07
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen