update 2 .

Tjena hopp i nattmörkret ! nu sitter jag och A PROPPMÄTTA i min soffa och ser nightrider med mich bucannon eller david hasselhoff som han heter- mitt favvoprogram som barn ! hahaha ...

Nedan följer lite bilder från kvällen- glömde ta bilder så blev bara några tradiga på slutet men så kan det gå när man har trevlet . vi bjöds på fläskfilé, pommes, 3 olika såser, vitlöksbröd och en fantastisk sallad. vi bjöd på efterrätt- daimglass, bananer, maränger, hembakade bullar (Lina B: sorry nu är de slut....), chokladpudding och vispgrädde ! så ni kanske förstår varför man är mätt nu? Trevligt var det iaf. Frida visade alla sina nya inköp så gissa vart jag ska imorg? MOOOOT STAN! Blev så sugen :) Inte varit där på ett tag ju ! Skulle egentligen jobbat men med denna praktikveckan med så tidiga morgnar och sena kvällar unnar jag mig lite ledighet istället- ska börja jobba nästa helg igen efter 5 veckors ledighet från jobb !



johan spelar wii


2009-03-27 @ 18:26:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Lite besviken på det där med kanelbullarna men jag överlever...Kanske lika bra med tanke på vad vågen säger.


2009-03-28 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen