old pics are fun .

gaaaaaah kollat massa gamla bilder . enjoooy people =)


i usa-familjens datarum
BIATCH =) ..och skinny ! (levde på musli o glass året jag bodde där- ogillar amerikansk mat)

me liiike smycken =)

snäll lina .

bitch linan igen .
var det inne 2005 eller ?

gaaaaaaah suuurpuppa i miami .
eller tuff attityd kanske? =)
riiiktigt ful .

o nu 2 bilder vad jag håller på med innan jag skulle iväg i lördags:
- jag vet inte alltid vad jag sysslar med .
blir nog så när man bor själv .
man får sysselsätta sig !




2009-03-10 @ 21:28:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hoppas du mår bättre nu gummsi! Hahahaha vad är det som står i en liten byxdress bakom dig på den andra bilden!?!? :P Puss


2009-03-10 @ 22:09:40
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen