long time , no see

tjollahopp ! praktiken tar musten ur mig och därmed blir bloggen lidande men ärligt talat så har det inte hänt så mkt värt att skriva om ! :) nu håller jag iaf på o packar för en kväll/natt i blekinge med linda,lina o malin . vi ska alla sova i linas hus men innan dess ska vi laga maud , bubbla i hennes utebubbelpool och sedan ut o dansa =) jag o linda tar tåget 13.30 sedan är vi väl där vid 16.00 typ kan jag tänka mig . kommer hem imorg kväll !

PÅ SÖNDAG SKA VI BADA- VERKAR BLI RIKTIGT MÅNGA ! KUUUUUUL !



2009-03-20 @ 10:55:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen