karlundsbadet .

idag har jag, kära andré, sandrix+ daniel, friday+ johan, martin+ linda, fredde & patrik BADAT! I landskrona! Såååå kul vi hade- det kunde jag aldrig tänka mig- att vi skulle få såå kul alltså. Vi var som barn på nytt :-D det åktes rutchkana (man kunde tävla för de mätte ens tid så det var uppskattat av killarna, o frida), åkte i strömmen (jag skrattade konstant i typ 20min), badade utomhus och bubblade . vi åt även lunch där inne. jag åt toast med pommes, chokladboll och 2 festis! *muuums* på vägen hem stannade vi till på burger king och då åt jag brownie med glass och en kaffe med glass (de hade ej mjölk!).

Super trevlig dag mina fina vänner! Tack! Nu ska vi hem till A och mysa- sedan blir det en tidig kväll i och med den tidiga morgonen imorgon- sista praktikveckan! (kameran var inte med inne på badhuset men lite bilder från utanför+ på BK finns!)

i lobbyn efter badet .
 
på bk
    

fredde körde motorcykel dit .

 


2009-03-22 @ 16:53:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Han älskar att busa i håret och brukar vara ännu vildare men han kanske inte gillar vara med på film ;)


2009-03-22 @ 17:25:57
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Daniel

Ska du inte skriva tiderna?


2009-03-22 @ 17:57:04

Postat av: Lina

Haha André pressade Frida & Johan på vägen hem så vi vet din "teknik" :D


2009-03-22 @ 18:06:15

Postat av: Lina

Haha André pressade Frida & Johan på vägen hem så vi vet din "teknik" :D


2009-03-22 @ 18:06:24

Postat av: Daniel

Fan oxå


2009-03-23 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen