jag är redo !


lisa hjälpte mig med ett skolarbete i morse .



adaptern ingick om man köpte skorna . greeeat ! en kille på stadium hjälpte mig att hitta dessa skor och tyckte det var bra jag hade med mina gamla från löplabbet (jag har väldiga problem med mina benhinnor- därför är valet av skor ett viktigt val) dessa har bra dämpning och en massa stöd så jag ska trampa rätt .
 
en del ska in i iPoden och en del ska in i skon =)

ikväll blir det fotbollsträning- synd man inte kan ha adaptern i fotbollsskon- för där springer man en hel del ju .
så hade jag kunnat bidraga till tjejernas highscore lite redan ikväll !

det fina vädret tvingade mig:


för övrigt var glassen sörens god .
chokladkross inuti !


2009-03-31 @ 15:04:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh gott med sandwich!!!! :) Så söööt Lisa är, ligger och myser med skärmen hihi. Och sjukt snygga skor förresten! :) Puss gummsi


2009-03-31 @ 22:07:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ja det är sant det med linnet hihi. Meen fan va synd att klänningen inte passade. Den finns inte alls på Nova!! Puss


2009-03-31 @ 22:08:50
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen