impuls- shopping




när sandra lämnar mig i shoppingruset händer det alltid att jag impulsshoppar :)
kolla denna skönheten från ur och penn- halva priset =)

bilden är spegelvänd . . .

kommer mer bilder strax på dagens inköp =)
och håret såklart ...
ska bara cykla till elgiganten- verkar som min antennsladd lagt av :(
vi får se om jag får rätt på den . tv:n är bara blå och den hittar inga kanaler ..

uppdatering:

tv:n funkar fortfarande inte
andré är på väg ....


2009-03-05 @ 19:20:00 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Men Lina!!! Guuud vad fin den är! :) Tack för idag gumman.


2009-03-05 @ 19:53:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Wow, vilken fin klocka!!=) Ja, lägg ut bilder, jag är nyfiken på ditt hår!!=)

pussss


2009-03-05 @ 20:50:14
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen