gjort stan .

åååå vad jag är trött i fötterna . idag har varit en heldag- hann tom inte träna ikväll *ångest* får bli badet imorg då vi inte ska göra grupparbete som tidigare planerat ! rätt skönt så hinner jag siiiiiimmma- älskade badhus!

idag har varit full rulle- tvättat , handlat mat på ica maxi , mot en telefonbutik i ett udda område med frida (hon köpte ny telefon) , mot stan för att titta på ett par skor åt henne , mot mobilia för att titta på ett par skor till henne (haha) , mot stan igen för att köpa skorna i stan och sedan åhlens tills de stängde ! så nog har jag fått min träning . när vi fikade mötes mina ögon med gollans (!!!) sen vände sig gollan om och började gå iväg- snacka om yrpanna . så jag skrek till henne så hon kom oxå ! vi bestämde menyn till på melodifestval-lördag- hemmagjorda hamburgare *muuuums* frida o johan ska nämligen laga det ikväll så jag blev så sugen =)

nu ska jag slappa !


så här ser det ut när frida prövade skor idag på HM :-)
- sen kom hon på att man kan pröva skor i provrummen :-)


2009-03-12 @ 20:28:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen