usa nails på triangeln .



har även en annan nyhet !
jag får 6000kr för skitet här hemma- köket..läckan ni vet .
ganska nöjd ändå, det täcker ju hyran för 3 mån iaf och det är tyävrr så lång tid detta kommer ta .
fick även chansen att bo på ett billigare hotell för ca 500kr/natten men hur kul är det ?

jag ska minsann se till så att de blir mysigt här hemma..ska sätta in min dörr till sovrummet så jag kan sova och sedan ska jag sätta upp ett skynke vid vardagsrummet så man kan vara där utan för mkt oväsen från avfuktaren som står i köket . allt som står i mitt vardagsrum (glas, tallrika o dylikt) skall ner i lådor så man får plats här hemma men vi tar allt det efter midsommar =)

nu ska jag nog till systemet !!


2009-06-18 @ 16:39:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh vad fina naglarna blev! :) Och vad bra att du får lite ersättning för skitet.. puss


2009-06-18 @ 19:09:35

Postat av: Lina B

Du kan få bo på Lina B:s hotell alldeles gratis men det kanske e ett litet problem för dej att det ligger i Blekinge ;)


2009-06-19 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen