the Day with da big D .

  • ska köpa matskål till lisa- en sådan med timer, som öppnas vissa tidpunkter o stängs vissa
  • posta ett paket
  • gå i stan (shoppesugen :) )
  • jogga
  • städa min lgh så jag kan börja trivas trots avfuktare o grejer överallt!!!!
+ lämnade tillbaka 4 skolbäcker på bibliotketet
+ cyklade fel

ja som ni ser gjorde jag 2 av 5 saker idag. joggningen blir automatiskt stryken eftersom jag redan fått min motion idag- cyklade nämligen 4 km fel (!!) kulle från stan till toftanäs och med bil är det enkelt men med cykel var det en annan historia. nåja fick pratat med kossorna iaf :) matskålen fanns inte inne så jag köpte ett choklad, godis och en dricka ist på ica toftanäs sedan en dricka till på ikea då jag cyklade förbi det. städa lägenheten blir kanske av ikväll ... får se !

ikväll ska lite folk till hamnen men jag känner för film så blir 40 year old virgin- ska laga lite falukorv och makaroner till det :) är helt slut i kroppen efter denna cykelturen...cyklat ca 2 mil idag *stolt* !

imorgon ska jag träffa peten på stranden i bjärred! wooow vad jag längtar !


2009-06-29 @ 20:40:11 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Haha, kollade med på den filmen, den e faktiskt rätt kul. Fick några goa skratt innan jag somnade...zzzz! Sista arbetsdagen avklarad, nu e jag redo för att få besök av Lina P ;)


2009-06-30 @ 14:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen