min paj- kväll med ström i kroppen .


fotbadet gav mig dock ström genom kroppen precis !!!!!!!!!!!!!!!!
blev skiträdd :-(
drama i malmö kan jag säga !
ska fan ringa scholl imorgon .
dock ska man nog inte hålla en dator i händerna då man badar med ett el- fotbad ;-)
nu har jag ont i armar & fingrar- det liksom sticks .. men pappa säger det ska vara så .
ringde dit ( o till andre o daniel) o var helt förtvivlad ! !
tur jag ej dog !


2009-06-01 @ 22:26:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Men herre gud. Lilla gumman. =( Va det första gången du använde fotbadet? Usch....ja....jag hade oxå varit förbannad. Är ju skit läskigt!

Hoppas att du mår bra idag!?



Puss puss och sköt om dej! =)


2009-06-02 @ 07:50:40
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Lina B

Herregud, du måste verkligen ringa o skälla på dom!! Tänk om du dött...usch. Vem skulle jag då prata gotte med jämt =( Gick o la mej med ett sug i magen efter Lina Ps paj igår....


2009-06-02 @ 08:12:50

Postat av: Anonym

Hujeda mig!! Kunde ju slutat illa....


2009-06-03 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen