midsommar frisyr .

2 av mina tjajjor som jag ska fira midsommar med har redan valt frisyr tills dess och jag som verkligen HATAR att pilla i mitt egna hår har desperat stått ikväll o försökt komma på ngt fint . nja gick väl sådär...inget avancerat precis men tack vare min nya slingor ser en del helt okej ut...
ibland önskar jag att jag var bättre på sådant "tjejigt"- det är så fint med olika frisyrer .
den som lever får väl se, helt enkelt =)
sov gott alla läsare 1

denna frisyren (frisyr kan man kanske ej kalla det, haha) med en blomma i sidan kan bli enkelt men fint ...


2009-06-16 @ 22:47:40 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Med en blomma i sidan kommer det bli super sött!! oj, oj vad jag längtar nu!!=)

puss


2009-06-16 @ 23:28:05
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen