mer svett .

sitter o väntar på älskus som ska komma med köttet så vi kan starta grillningen. jag sitter bara ner med mitt ex plattade hår. svetten rinner längs pannan o rygg och håret ser ut som skit men vet ni vad; jag är glá ändå =)


update: ingen bio ikväll- blir en annan film som andré lånat från en som han tränar tillsammans med
hoppas bara det blir svalare här hemma =)
jag har köpt gooooodiiis
vilket inte är bra med tanke på att en kjol jag använde för 1 månad sen sitter suuuper tajt, hihi men ska ta tag i det...snaaaart :)


2009-06-30 @ 19:03:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Vilken söt bild på dig Lina, och gud va håret ser blont ut nu. Har solen blekt det ännu mer?? Hoppas ni får en kanonkväll med en massa mys!!=)

puss


2009-06-30 @ 20:49:49
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen