helgen som gått .

hej hej hemskt mycket hej !
sitter just nu i nattasarken (hihi) hemma hos As föräldrar. de åkte till NYC igår. snacka om att man är avis :) men det förtjänar de verkligen. under tiden tar jag o A hand om huset och jag slipper min mögel-lägenhet. yeah!

igår var en innehållsrik dag- på dagen for andré,jag,daniel & sandrixen till bordershop i tyskland för att inhandla till midsommar:) det var en kul trip och många bra inköp gjordes!


tyskland .

slappekväll .

på kvällen kom patrik ,anden & fredde hit med en film -cool men som säkert var jätte bra men jag slocknade efter 40min! något trött efter bilutflykten tidigare på dagen. vaknade iaf efter filmens slut och kände mig superpigg!

idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara mysa med A som har sin sista lediga dag innan jobbet börjar för hans del! andré ville spela mini-golf..vi får väl se. hihi!

imorgon väntas solen =)


2009-06-14 @ 11:43:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: PADDAN

Yes min stora dröm har gått i uppfyllelse :D jag e med på bloggen :):):) hahah rock on lina :)


2009-06-14 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen