baksmälla .


andré vann .

det blev golf + ikea (haaa andré!) och jag köpte ett överkast som var på rea (79:-). när vi går mot bilen vänder jag mig om och ser  snuff kasta mitt överkast högt upp i himmeln, haha så jag var tvungen att be honom göra det igen så jag kunde fota ! det var så högt upp, mitt lilla överkast =)

ikväll blir det bio- baksmällan..ingen aning om jag ska skratta eller gråta ?
vill se den men verkar den bra ?


2009-06-14 @ 17:09:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jag köpte typ inget haha. Glans-spray till håret och en hoodie till Daniel! :) Malin köpte destu mer.. Puss


2009-06-14 @ 17:52:19
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen