michael jackson minnesstund .

ser ni oxå michael jackson minnestund live på TV? gud vad den dröjer ut på tiden..tycker det är konstigt att tv4 bara räknade att den skulle sändas 30min . den har hållt på över 1 timme nu men ack så bra den är! alla dessa artister och högt uppsatta människor som hyllar honom. jag säger som de svenska kommentatorerna "han skulle hört allt detta då han levde, kanske hade han mått bättre" !

jag passade på o cykla iväg och handla lite frukt och naturell yoghurt som jag avnjuter nu tillsammans med ett glas proviva skogsbär . mumsens ! det är fantastiskt att ha semester !

nu sjunger usher....och gråter ! sååå fint !



idag har jag myst hemma hos petras familjehem.
min bästaste bästa vän sedan barndomen ska till sydafrika och plugga i 6 månader. även om vi inte brukar ses mer ofta kommer jag sakna henne så otroligt mycket. det kommer alltid vara hon och jag, hur sällan vi än pratar eller ses . vi har gått igenom så mycket tillsammans och hon är den enda som känner till ALLT i mitt liv. när vi väl ses känns det precis som vi aldrig varit ifrån varandra! hon är den enda i min umgängeskrets jag jag har telepati (tankeläsning) med !


petra och hennes vovve Loyd som hon och hennes sambo tagit hand om. han var en gatuhund i spanien men de räddade gullet =)


2009-07-07 @ 21:24:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen