unikt tips till er shoppaz .

ni likasinnade shoppingmänniskor där ute, ni bara måste checka in asos samt nellys rea (!!!) . de säljer te x klänningar för endast 79kr !


detta är galet !
jag ska inte shoppa egentligen men detta kan man bara INTE ha råd med *skratt*
de praktiskt taget skänker bort vissa saker !!!!!
saker jag ska klicka hem (för en vääldigt billig peng kan jag säga) :

detta är såååå lina-grejer ! ps bikin-trosorna kostade 1 pund (!!!!!hade kostat 8 pund) billet billet de ni !

ps klockan är 1.23 nattatid och jag shoppar !
fan jag är sjuk !



2009-07-09 @ 01:23:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Hihi...jo...I´m alive....=)



Hoppas det är bra med dig gumman....!



Puss puss


2009-07-09 @ 04:15:40
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen