testing houston .

min fina skatt <3
hej hej :)

idag har jag inget att göra så tänker nog köra ner till ribban med min kylväska och lägga mig ngn timme. frida ringde dock nyss och sa det var mulet och regnigt i simrishamn och det kanske kommer hit ?

nja ska blogga nu sen får jag se! ikväll ska jag o  kärlek hem till hans syrra+ sambo för middag och dryck från bordershop (de var där igår, ojojoj)! ska iaf bli jätte skoj- de är så mysiga!



igår var jag hemma hos A och fick fläskpannkaka, vi satt ute till 22.00- underbart väder! här är lite bilder =)


idag har lisa o jag myst i trädgården =) o nu blir det ribban i all ensamhet !



2009-07-15 @ 12:15:37 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen