teknisk=jag!

oj vad jag grejjat med min blogg ikväll ! som många säkert har lagt märke till har den sett lite halv skum ut...lite text syns inte och man får scrolla om man vill kunna se hela bloggen etc men jag tror jag fått rätt på det nu ? vad säger ni? ser man allt? ser man min header?

det var nämligen så att i min mac-webläsare såg bloggen perfekt ut och era bloggar var knas, haha men jag har nu insett att blogg.se gör sina mallar efter PC användare så jag har fått mixtra med min stilmall och hoppas att alla användare kan se min blogg nu. den ser iaf helt OK ut i min mac och då jag kör min blogg på min gamla PC här hemma ser den normal ut igen!

och titta vad jag mer fixat ?

detta var max storlek jag kunde ha på bilderna i förra designen (500px):

nu kan jag ha 800px (inte testat 900 eller 1000px ännu):
lite roligare att göra kollage i picasa om man kan posta bilden större- annars ser man inget ju
:)



2009-07-15 @ 00:48:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen