ribban .

hej hopp !

nu är jag precis hemkommen från da playa, ska duscha snabbt sedan bege mig hem till A. vi ska laga mat där hemma ikväll och äta jordgubbar med vaniljglass till efterätt. muuuuuuums!!! vi handlade dem precis i västra hamnen på ica maxi där. 1l för 25:-. DET ÄR MINSANN BILLIGT :)


egentligen skulle vi hem till martins pool idag men eftersom jag inte kan bada (tjejgrejer ni vet) bestämde vi oss för att ta ribban- bara vi 2- där det fläktade lite iaf . det var sååå mysigt och A klagade nästan knappt på att han ville göra saker/åka hem/bränt sig etc. han brukar nämligen bli räääätt rastlös! vi låg i mina nyköpta brassestolar och hade myyys! min andré är bäääääst :)

ikväll ska jag träffa fridan och en massa goa människor i johans föräldrars hus- spela boll, grilla marchmallows and so on ...
man får ju passa på- regnet väntar på oss i nästa vecka :-S
trevlig kväll hörru ni =)




2009-07-04 @ 17:38:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen