nya shades från asos .


köpte dem på rean- 30 sek =)
tycker de e så fulsnygga och det är det bästa man kan köpa! :)
fick precis ett mail från asos att min leverans var påväg igen (!!!)
så antar jag snart har dubbel uppsättning av vad allt jag beställde, IGEN!
får jag inte betala för det så klagar inte jag!
får sälja (eller ge) det i bloggen, tradera vägrar ju låta mig komma åt mitt konto :-(

och ursäkta min sneda mun men nu är det glasögonen jag ville visa =)


2009-07-14 @ 17:54:36 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina

diggar brillorna! ;)


2009-07-15 @ 01:26:11
URL: http://lajnawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen