nilsjohan burkar .

ååhh jag är så lycklig :) andrés mamma har den underbaraste kaffe-burken i världen ! en plastburk med röda stora retro-blommor på som jag avgudar. har tänkt på den ofta sedan den första dagen jag såg den!

igår då jag träffade prison break gänget visade martina mig hennes nilsjohan-burk samling och den var inte liten och vet ni- det var exakt en sådan burk andrés mamma hade ju! martina hade köpt sina burkar på loppis och på tradera så nu är jag i full gång och beställer. dessvärre är inte utbudet särskilt stort men bruna och lime-gröna burkar efterlyses av mig =)

visst är de gärligt fulsnygga? nu delar iaf martina och jag samma passion för burkar =) jag är så avis på hennes samling. hon själv tyckte det kunde räcka nu !

martinas samling:? nja inte riktigt =)



dessa är supersnygga ju =)


2009-07-22 @ 02:06:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen