nattblogg.

precis suttit o nattchattat lite på stinalees blogg. skönt att fler har samma nattliga beteende som jag! a sover i min säng, lisa ligger bredvid o snarkar! underbar syn- min lilla familj! kl är 2.40 o jag är hur pigg som helst. kan bero på latten jag tog kl 23...men vet inte :-)

funderar på att ta en macka men efter det tunga fotbollspasset idag med 99% fys skippar jag helst extra kalorier men det är ju såååå gott med mackisar nattetid!

imorgon vill jag till entré typ vid 10 och gå på cubus, gina, hm. vill hitta ngt snyggt till en speciell dag! TJEJER VAD SKA NI HA PÅ ER? kan vi ha råd-samling! jag får paniiiiik! kl 12 vill jag vara hemma igen för då ska jag och A laga vår goa köttfärssås ! han vill nämligen absolut INTE shoppa imorgon så får försöka vara vaken innan honom och göra det då men eftersom han sover nu och jag är vaken så kan det bli svårt ... ajja mackan får bli prio ett nu, sen måste jag soooova !

trampe båt imorg kanske (???) =) jag vill, jag vill, jag viiiiilll! hoppas A oxå vill :)
kärlek är nog det bästa som finns ... och vänskap <3



2009-07-22 @ 02:47:23 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

För min del blir det antagligen tight svart "klänning" med bara ett axelband, du vet den från H&M Divided? :) Nej dags att göra mig i ordning, snart jobba :( Puss gummsi


2009-07-22 @ 09:31:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

kärlek är absolut det bästa som finns :D


2009-07-22 @ 16:37:55
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen