jordebaur .

idag köpte jag jordgubbar! de tar jag som en sängfösare nu =) snart ZzzZzzzZZzz. känns skönt att jag gick upp tidigt idag och la mig sent igår- för jag är dödstrött nu! fan vad jag längtar tills imorg kväll! då blir vi många som skall festa :)

btw, en sak som gör mig och frida till världens mest olika människor är hur vi gillar ensamheten! jag ÄLSKAR den och hon HATAR den. vet hon att hon ska vara ensam en kväll eller ledig från jobb en dag MÅSTE hon ha ngn att umgås med. jag kan bara lääängta tills jag är helt själv (lisa räknas ej, hihi) och kan gå o lulla o göra precis vad jag vill. så har jag haft det i eftermiddag och ikväll. helt underbart mysigt! sen ska man inte ha det så för ofta- då blir det nog ensamt på riktigt =) men som tur är ska jag träffa mina underbara kompisar imorgon som jag älskar så mkt! =0) känns nästan som förr då vi var 18 och festade alla tillsammans , bara att några försvunnit och några har kommit till :-)


mina jordgubbar JUST NU =) jag brukar alltid dela dem massor så den härliga juiicen rinner ut i mjölken =) muums!

så ja denna bilden får avsluta för kvällen! sov gott kära bloggas där ute och tack för ni läser min blogg- det ger mig inga pengar men ack så mkt mer <3


2009-07-24 @ 21:59:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Nu har jag ju semester, så vi ses inte imorgon :(

Hoppas jobb går bra iaf!

Måste ses snart! Kan du någon dag nästa vecka? Shopping på Nova kan tänkas kanske??

PUSS


2009-07-24 @ 22:02:49
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: malin

Tack för hjälpen gumman, Jeppe röstade också på den svarta, så det blir nog den!!

Dom jordgubbarna såg riktigt goda ut, hade inte tackat nej till en sådan talltik nu!!

puss


2009-07-24 @ 22:32:02
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen