from 3 to 207 .

wiiiii jag har köttfärssåsrester kvar sedan igår- så gissa vad det blir nu ? mums mums mums !

håller för övrigt på att packa
vilket är det värsta jag vet
tycker det är så fruktansvärt tråkigt att planera vad man ska ha på sig i förväg
men men mys på landet kräver väl ingen aftonklänning så det ska väl inte behöva vara så svårt !

tvätten är för övrigt vikt och inlagd i garderoben = frid i sinnet!

på måndag kommer de som satt in min avfuktare hit och ska förhoppningsvis ta bort den då- om taket är torrt dvs men det hoppas jag på :)

jag längtar fruktansvärt mycket till min nya lägenhet ibland :-/  :



den nya lägenhetens planlösning .


2009-07-09 @ 19:11:05 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen