eleven .


ser lite sliten ut =)

ska träffa mammsen och elva nu ! mamma har redan fått höra om min lyriska kväll igår och det enda hon säger är "ha ha ha". "mamma , mamma jag har foto på mig och Bonde-Per" =) ni ska få alla detaljer igår för det var en helt vild kväll! betedde mig som 18 bast och det var U N D E R B A R T ! tack snälla ola som gjorde så jag ens kom in på stället (nej jag var inte såå full, utan hade tappat plånboken på landet"

alltså mer om det senare, ska ta tåget till lund nu! mår som en prinsessa- hur kan man annat göra efter denna natt <3



2009-07-26 @ 11:45:09 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Daniel

Det är på landet det händer......


2009-07-26 @ 11:51:48

Postat av: jeppe

Vill minnas att nån i sällskapet fick Pers autograf?=) (ram inhandlas idag) Vilken kväll!=)


2009-07-26 @ 12:12:17
URL: http://jeppel.blogg.se/

Postat av: malin

Landet "is tha shit"!! naw, lilla lina ser sliten ut i dag, inte så konstigt så som du drack, impad!!=)

puss


2009-07-26 @ 13:51:53
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen