doin´+ nothing .

hej hopp
sitter och planerar lite inför usa-famijens ankomst- sevärdigheter och sådant. man lär sig en hel del om malmö faktiskt =) pappan i familjen är arkitekt så turning torso står liksom givet på "to-do-listan"!

annars ligger älskus och sover och jag skulle vilja tvätta men när man inte bokat kan man inte förvänta sig få ngt så tja får vänta på att love ska vakna och sedan får vi hitta på ngt adventure tror jag! fotbollsträning ikväll :)

iaf familjen kommer den 29 juli och jag och A åker den 2 aug- snacka om intensiva dagar men det ska bli kuuuul :D

kram på er alla!


underbar resa jag sent kommer glömma.


2009-07-21 @ 11:24:56 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

Aaaa...tack gumman. Gulligt av dig. Hade "bara" en dag/natt då allt kändes värdelöst. Är dock bättre idag...=)



Hur står det till med dig? Längesen vi snackade..=) Fast jag håller mig uppdaterad med vad som händer i ditt liv via bloggen...ler



Sköt om dig gumman så får vi höras en dag och snacka lite skit..=)



Puss och kram


2009-07-21 @ 19:05:25
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Buffie

Hmmm.....jag skickade ett inlägg innan. Fick du inte det? ser förvirrad ut


2009-07-21 @ 21:34:38
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen