de är här nu .

hej hopp
nu är jag hemma igen efter en dag med usa-familjen ! vi har haft jätte myisgt och det känns precis som man aldrig varit ifrån varandra frånsett att kalle kommit i målbrottet och vuxit om mig *mutter* men på insidan kommer han alltid vara 10 åriga Kalle som han var då jag passade honom ! de var jätte söta och gav mig ett underbart sött halsband från berömda smyckeskjedjan tiffany´s + amerikanskt godis! de är så snälla! :-)

vi har iaf ätit lunch på gustav adolfs torg, gått i affärer (tom, pappan handlade mycket inne på peak rean- kul med en karl som gillar shopping!), gått ner till västra hamnen och tagit en glass och sedan tog vi bussen tillbaka och de gick till sitt hotell och jag hem hit. imorgon vill de till ngt glasblåseri och jag har hittat ett i simrishamn så får se om det blir det ! på kvällen tänkte jag bjuda kidsen på bio- harry potters nya .





2009-07-29 @ 19:26:43 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

fint halsband du fått, gulligt av dom!!=)

He he, vet inte vem som skrivit kommentaren!

Klänningen var tyvärr slut på nova, men jag beställde en xs, du sa ju att den var jätte stor i s, det blir en chansning, men hoppas att den passar!!

Blev det något bakande??=)

puss


2009-07-29 @ 20:21:00
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Åh vilket sött halsband du fick!! :)


2009-07-29 @ 22:22:39
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen