au pair familjen !

jag bara älskar våra "uppbyggnadsträningar" vi har innan serie-spelet börjar! det är sådan fruktansvärd hårdträning! hittintills har ngn på varje träning fått bryta pga andnöd eller att de nästan svimmat ! låter kanske inte så poppigt men det visar vilka träningar vi har och ofta beror det på att de dricker för dåligt med vatten!

idag var iaf min sista träning innan thailand- känns ledsamt nu när man väl kommit in i det igen men men andré och jag ska försöka hålla igång lite där nere (där finns gym) och thai maten är ju någolunda nyttig !

i morgon ska jag börja dagen med att köra ner till svarte och hämta pappas bil som har 5 platser (min har 4st) sedan ska jag hämta familjen jag gjorde mitt au pair år hos! de bor i vanliga fall i brooklyn, new york men är nu i sverige ! jag har ingen aning vad vi ska hitta på men det löser sig nog ! ska bli jätte roligt iaf !




familjen med en av deras au pair 2008, frida .

anna, tom, annika och kalle .
sötnosar !


2009-07-28 @ 22:26:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Det är bara bra med mig, själv då, allt fixat innan familjen kommer?

Va kul att dom är i sverige och hälsar på dig!!

Tack för tipset om storleken, får nog sticka inom nova och prova den så att jag får rätt storlek. Såg den när vi var på nova sist, den är inte precis likadan, den jag beställt är längre.

puss


2009-07-28 @ 23:07:14
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Nej det blir inte det, så blir shopping istället haha. Först Center Syd och sen Entré! :) Vi ska minsann in till storstan! ;) När kommer the family!? Puss gummsi (fatta vad jag kommer sakna dig när du är i Thailand där jag också borde vara!!!!!) snyft


2009-07-29 @ 09:53:58
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ah okej, hoppas ni får jätteroligt du och amerikanarna haha :) Åh, jaaa men nästa gång följer vi med!!!!


2009-07-29 @ 09:58:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen