me and my love .

lånade en par-lista från sandras blogg :-)

Vad heter ni? André och Lina
Hur träffades ni? På slagthuset i juni månad 2007
Är ni förlovade? Absolut INTE :)
Bor ni ihop? Nej jag bor i lägenhet och André hemma.
Har ni barn? Haha nej inte kännt ngt i alla fall ...
Har båda körkort? Ja och tur är det!
Isåfall, vem kör bäst? Såklart jag!
Kommer du ihåg er första kyss? Haha ja. Vi var båda ordentligt onyktra men det var så mysigt- mitt på dansgolvet inne på slagt! Inte riiiktigt 14is kyss!
Vem sa "Jag älskar dig" först? André på nyårsafton 2007/2008. 6 månader efter vi blivit ihop!
Vem är äldst? Moi
Vilka stjärntecken är ni? André är en redig vattuman och jag är oxe!
Vem fyller först på året? André
Vem är längst? Haha André på 1,84 och jag på 1,63
Vem sjunger bäst? André helt klart. Där kan jag inte påstå ngt annat!
Håller ni i handen på stan? Ja! Myyyyssss!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Absolut nej! Det var ett krav jag hade när jag var singel; att nästa kille jag träffar ska inte ha ngn koppling till mitt "gäng" =) =) No more drama liksom!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej jag tyckte han var grymt snygg under kvällen på slagt men när vi gick därifrån vid 6 på morgonen såg han rätt sleten ut (och jag med!)- då trodde jag att han var en engångsgrej men han var den 1a killen jag träffat ute som fick mitt riktiga nummer och vi träffades några gånger utan att jag kände ngt speciellt. En kväll hemma hos honom var han helt kall mot mig. Då bestämde jag mog: denna kille ska jag ha! Konstig man är va?
Har ni någon speciell låt? Tyvärr inte!
Har ni några "fri kort"? André dyrkar Jessica Alba och jag tycker snygg-erik är acceptabel =)
Har ni varit utomlands tillammans? Japp, Danmark, Cypern o Österrike i rätt ordning!
Vilket är ert bästa minne? När André sa "jag älskar dig" under alla smällande raketer på nyårsafton! Det var mäktigt och pirrade i hela kroppen!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Sitter med våra likadana lap-tops i knät tätt intill varandra med tv:n igång!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp alltid!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, tar 20min att gå och 5min att köra!
Blir du lätt svartsjuk? JA för han är så snygg!
Brukar ni bråka? Absolut!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Armarna (när han tränat *skratt*) och hans söta ansikte!
Brukar nån av er prata i sömnen? Tydligen jag! Snackat om trycket i himmeln och sådant! Man blir som man umgås heter det väl?

God natt!


2009-01-29 @ 23:15:29 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Inga kommentarer??? Hmm....måste skriva något så hon kan bli glad...haha Visst blev du det nu när där stog en etta?? ler



Hoppas ni får en mysig kväll..=)



Puss puss


2009-01-30 @ 19:00:10

Postat av: Buffie

Åååååå....varför klyddar allting med mig!!!!????



Det va ju jag som skrev den första kommentaren..=)


2009-01-30 @ 19:01:35
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Vad bra att det gick bra med handledaren! :D När är det praktiken börjar då? Ses i morgon! Puss


2009-01-30 @ 21:57:56
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen