söndagsångest

..har jag inte! HA! =)


ap ap ap fel bett!


så ska man bita!

sitter hos A nu..har varit på ikea idag o ätit (blev inte mc donalds..) . muuums vad gott det är där! handlade ljus, 2 kuddar & toaborste. sen åkte vi hem hit så har inte blivit ngn bild på mina nya skor o handskar..hinner nog ikväll efter bion!


ny kudde x2
- andré ville tvunget vara med .


min mobil vägrar ta bilder..säger att det inte finns plats hur många gamla filer än tar bort (?)

nu ska vi dra och se Fredde spela innebandy- match! hoppas de vinner! sen blir det bio med massa GODIS! 2, 45min kan man inte vara nyttig på!


andré spelar ps3 som vanligt & jag bloggar..som vanligt =)


hejdå läsarna!


2009-01-11 @ 19:04:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen