shopping gör lina glad .


jag verkligen ÄLSKAR min klänning! den e så fin!
och kolla så fina de andra flickorna är med!
vi matchar varandra sååå fint!


österrike österrike österriiiiiike. jag vill tillbax! bara till att vänja sig; jag kommer tjata om denna resan- den bästa i mitt liv! alla snackar redan om att åka igen..snart. vissa snackar om februari I ÅR, haha fast de skojar bara men det visar att de hade kul ju och det bästa är att andré är en av dem som vill tillbax: då kan jag verkligen bygga en framtid med den grabben!en kille som inte gillar att resa/åka skidor är inget för mig! det bästa är dessutom att andré redan (nästan haha) kan hålla mitt tempo i backen! lite ångest eftersom jag åkt sedan jag var 3år! hahaha!

igår var jag på rean och shoppade detta:


från zarah

mina älsklings t shirts för 49:- från gina tricot

ej rea:

örhängen från gina- guld o silver

treatment för kluvna hårtoppar!
mina bryts ca 3mm vid varje borstning
jag SKA till frisören på onsdag för klippning (akut-tid!)

hittade inte min nya favvo-parfym på tax-free så köpte den på åhlens city istället
519kr

julklapp av min moster- i love them!

andré sussar gott i sin säng vilket är helt okej för mig eftersom jag varit utan datorn i 7 dagar och behöver verkligen uppdatera mig inom all näthandel o bloggar! andrés föräldrar sitter utanför rummet och ser tv- myspys med familje-liv. vi har ätit här hos a ikväll! andrés syster o hennes kille kom också! jätte trevligt! snart ska vi se melodifestivalen live tillsammans- deltävlingen som går här i malmö =) yeah!


2009-01-04 @ 19:49:41 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha jag köpte ett par svarta såna byxor på H&M idag, och det är väl inte sååå illa som jag tyckte innan haha :P Så jag ska beställa ett par KNALLROSA hihi. Så jävla coolt! :) Puss


2009-01-04 @ 20:36:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Det skulle stå ju mellan "köpte" och "ett par". Haha. Blev lite förvirrat. Men jag tänkte att vafan, man får väl vänja sig, så jävla skönt med såna byxor! Puss


2009-01-04 @ 20:39:29
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag blev inspirerad av dig när du kom uppspringandes efter tandkräm i din fina bruna dress, så TRENDIG vill jag också vara haha


2009-01-04 @ 20:40:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Ooooh ja, det är så trendigt som det kan bli hahaha ;)


2009-01-04 @ 20:53:50
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen