school-geek

föregående inlägg skrevs igår kväll men postades NU..skumt det dära! nu är iaf jag vaken igen och har en heeelt ledig dag framför mig! ska iaf lämna tillbaka en bok FÖR JAG FICK REDA PÅ ATT JAG ÄR GODKÄND PÅ ALLA TENTOR JAG GJORDE INNAN JUL igår =) grrryyymt besked! imorgon väntas jubb- baka och det är chill! sen ska jag få träffa österrike gänget igen *lääängtar*!

nu ska jag ut på stan en sväng!


puss kära läsare!


2009-01-09 @ 10:55:53 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Grattis till att du är godkänd på alla tentorna!! Duktig du är!!=)



Älskar verkligen den bilden på oss "Charlie´s angels", hihi!!=)



Vi måste ses snart och hitta på något, det var ju länge sen vi sågs!!!

Va ska du göra i kväll??



Pussssssss


2009-01-09 @ 16:05:08
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha den bilden är fin den! :) Vad roligt att du klarade alla tentorna! Längtar också till i morgon kväll hihi. Puss


2009-01-09 @ 16:18:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen