sandrix- bauhaus?

ojoj vad nyttig jag känner mig efter wittes och hennes mammas pass tidigare ikväll- vi hade så roligt! jag är ju inte ofta på sådana motions-former så jag njöt och skrattade nog mest av alla- särskilt när jag klappar i takt..eller i otakt menar jag *garv*. det var kul att pröva eftersom jag spelat fotboll så himla länge. malin o hennes mamma var jätte duktiga- såg helt avslappande o coola ut! liksom som de där snygga intrsuktörerna man aldrig förstår sig på- hur pallar de snacka mitt i allt det flåset? roligaste var när vi gjorde balla dans-moves. jag o sandrix var så på g så vi började undra om slagt var öppet. men vi får vänta tills lördag då vi 3 ska danse tanse igen! svåraste var koordinationen- kände mig som en karl för tusan! :-)

efter gympan for jag hemåt- kastade i mig sallad o bröd o åkte till gustav typ och spelade biljard med älsklingen, frida, johan, timeja, patrik, fredde, denise, martin, johan, jonas och joel! sedan satt vi tjejer o snacka gojja och sedan blev det nattamat på mc donalds..det kunde jag unna mig efter mitt nyttiga pass!

nu ska jag sussa. imorgon blir det tandhygienisten, träffa farmor & farfar och sen träffa mian! på kvällen ska jag hem till A och bara mysa!

imorgon ska sandrix på jobbintervjuv på bauhaus! andrés kusin ska intervjuva henne så då kan det ju bara gå bra. hon är toppen! en lätt människa att vara omkring helt enkelt! sådana finns det inte gott om! så nu önskar vi sandrix lycka till =0)






2009-01-16 @ 00:36:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ja fy vad laddad man blev av deras pass haha. Fast min hals blev inte bättre av det :(

Tack! Det kommer säkert gå bra på Bauhaus idag! :D Ha så kul idag med Mia! Puss


2009-01-16 @ 06:56:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Buffie

Det va en kyckling som hette Gullefjun.....som skulle ge sig ut på promenad! Lalalalala...skrattar



Fråga inte varför!! ler


2009-01-16 @ 14:47:52
URL: http://buffie.blogg.se/

Postat av: Malin

Va kul att du gillade det gumman!!=) Ha ha ha, hade slagt vatt öppet hade vi stuckit direkt dit, men blir ju ändå svettig och skabbig när man ha dansat ett tag!!=)



Hur mår din mage?, såg att du hade haft magkatarr. Inte kul, antar jag=(



Puss puss


2009-01-16 @ 17:29:27
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen