reunion part 2

reunionen igår var lyckad- alla var på bra humör, det åts chips och bilder visades och utbyttes! frida & johan har en jätte mysig lgh på 44kvadrat men den kändes MYCKET större än min! efter reunionen bestämde jag, A och Joel (partmänniskorna kallade vi oss *skratt*) för att dra ut- blev till boomers för 2 öl och en vatten för killarna. det var annorlunda men trevligt- efter det åt vi whoppers på BK *niiice* sen gick/sprang jag och A hem. somnade bums och vaknade faktiskt väldigt pigg o fräsch. nu väntar jag på att A ska vakna så vi kan äta "dagen-efter"- mat på mc donalds.

ikväll har jag bokat 2 biljetter till australia- jag har tom köpt dem så vi behöver bara komma dit 5 minuter innan! jag o A är nämligen lediga imorgon! YEEES!

jahapp vad gör man en söndag som denna?

förresten har jag köpt 3 ursnygga saker jag är helnöjd med...1 par jeans från tiger (är hos sömmerskan), 1 par skinnstövlar och 1 par skinnhnandskar från björn borg (där är stoor rea. handskarna hade kostar 500kr och jag fick dem för 250:-) bilder kommer under dagen!




2009-01-11 @ 12:10:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Va mysigt att gå på bio, jag har hört att den filmen ska va jätte bra!!



Låter kanon, jag kan!!=) Ska höra med Lotten också!! Har du sagt till någon annan??

Pussssss


2009-01-11 @ 18:06:43
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen