onödigt .

inget att göra då pojkvännen sover o alla på msn bara loggar ut så here it comes:

1. Hur gammal är du om fem år? 28 år!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min André & hans familj!
3. Hur lång är du? 163 sketna centimeter
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Minns inte...
5. Vem ringde du senast? Mammsi
6. Vem ringde dig senast? Hjärtat
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Oliver börjar skolan på tors men jag kan köpa hem lite fika om du känner för att komma hit. Vi kan ju höras i veckan så får vi se hur vi gör. puss
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms is da shit!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? seperarade!
10. När såg du senast din mamma? för 1 vecka sedan
11. Vilken ögonfärg har du? grön/grå/brunfläckiga
12. När vaknade du i dag? 10.30
13. Vilken är din favoritjulsång? all i want for christmas is you
14. Vilken är din favoritplats? brooklyn, usa!
15. Vilken plats föredrar du minst? i ett rum fullt med akademiker
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett hus med man, barn, katter o vovve.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
monster under sängen
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när joel drog ett skämt under österrike resan.
19. Hur stor är din säng? 120
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? flanell om jag får bestämma. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 underbara!
23. Hur många landskap har du bott i? ett landskap o en stat!
24. Vilka städer har du bott i? bjärred (stad?) malmö och new york.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumps
26. Är du social? ibland o ibland inte alls!
27. Vilken är din favoritglass? cookiedough lätt!
28. Vilken är din favoritefterrätt? glassm bananer o maränger
29. Tycker du om kinamat? japp!
30. Tycker du om kaffe? mmmm :)
31. Vad dricker du till frukost? inget!
32. Sover du på någon särskild sida? om sängen står till väggen vill jag inte sova längst in iaf!
33. Kan du spela poker? jadå!
34. Tycker du om att mysa/kela? ja fast bara på mina villkor...
35. Är du en beroendemänniska? beroende av godis iaf :-)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej.
37. Vill du ha barn? ja jag vill ha ett riktigt svensson liv men ICKE nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska o tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej tack o lov
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? resor
42. Äger du dyrbara smycken? japp 2 halsband jag fått av min far
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? sos familj
44. Kan du rulla med tungan? nej :-(
45. Vem är den roligaste människan du känner? joel johansson, andrés kompis
46. Sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? sonyericsson orginal
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? haha ja på vinden!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? andrés iPod
50. Flirtar du mycket? nej
51. Kan du byta olja på bilen? inte utan hjälpmedel!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? ja 1 gång i mitt liv
53. Vilken var den senaste boken du läste? illa att jag inte minns...
54. Läser du dagstidningen? ibland metro men mest aftonbladet.se
55. Prenumerera du på någon veckotidning? ja vecko revyn
56. Dansar du i bilen? absolut!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? tysk variant av ngt slag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? studieförsäkran hos csn
59. När var du i kyrkan senast? i somras
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? helene svensson, vår svenska lärare
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1-2 nätter tror jag (??)
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? andrés mamma som precis kom upp med 2 natta-mackor till mig med ett glas juice

tack http://joxxan.blogg.se för att jag snodde från dig :-)




andré o jag önskar gott nytt år!
- tack camilla för foto-tipset =)


2009-01-04 @ 22:27:24 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Vilken svarta? Dom byxorna jag köpte häromdagen? Dom är inte betty boop. det är inget alls på dom hehe. Puss


2009-01-05 @ 16:10:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Haha okej, det låter bra! ;) Jag ska hoppa in i duschen nu och tvätta håret!!! :D Haha. Ses om typ 2 timmar! Puss så länge


2009-01-05 @ 16:49:55
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen