men tommy skratta lite .


lite jobbig tommy *haha*

hej hopp! filmen igår hette något (hm ..) och den var faktiskt helt ok . en film som ingen av oss 9 som var hos friday o johan igår hade sett . rätt imponerande va?

idag har jag o A lunchat på jensen´s - the best a human can get ! MUUUUMS! sedan tjabbat om min trasiga peak jacka som nu var lagad men jag tyckte det såg sämre ut :-( de på peak var helnöjda med resultet så kunde blivit sura miner men de på peak vet verkligen vad som gäller med mottot- "kunden har alltid rätt" . jackan ska nu prövas för reklamation så vi får se- går den inte igenom så surar jag inte- de har gjort allt de kunnat. så här såg den ut före:

sprickor i reflexen
nu har de målat i sprickorna med en reflex-färg så som de målat de nya peak-jackorna eftersom reflexen som sitter på min o alla gamla modeller alltid sprack men det såg bara kladdigt ut meeeen ja vi får se vad som händer .

min super varma jacka vill jag ha TILLBAKA NUUUUU!

ikväll blir det fotbollsträning o massa kolhydrater när jag kommer hem =0) sandrix är på sin 1a dag på bauhaus och jag är så nyfiken över hur det gått- jag väntar med iver på en uppdatering här .


2009-01-20 @ 15:20:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Ha ha, det är min lilla Jeppe som har skrivit kommentaren och glömt att ta bort min bloggadress, snacka om busted!!!!=)



Det är jag som har fixat bilderna i Paintnet, ett gratisprogram, jätte lätt att använda.=)



Synd att du inte blev nöjd med jackan, hoppas det löser sig!!=)



Vad var det för fest du messade om, var bor dom som ska ha festen??



Förresten när får du reda på om du klarade tentan??

Puss & Kram


2009-01-20 @ 17:51:23
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Hej gumman! Det gick jättebra idag. Inte så svårt, bara lite klyddigt när det är lite speciella saker, men själva kassan är inte så svår! :) Puss puss


2009-01-20 @ 21:47:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen