mat är gott


jag är väldigt glad idag- vet inte varför ...

nu har jag varit o handlat maaaaud för 600kr- hela kylskåpet är fullt o frysen snart därtill när jag skurit ner på alla bigpacks och fryst in litta som en redig bakmor! det var lugnt o skönt på toftanäs- krockade bara en gång m kundvagnen=) jag var även i stan en sväng- skulle lämna tillbaka en mössa jag aldrig använt men när jag la i pengar i p-automaten och där kom upp BETALT TILL 7 jan kl. 9.00 så förstod jag- DET ÄR RÖD-DAG! suck, bara till att köra hemåt igen!

mediamarkt hade däremot öppet så dit for jag men kameran jag skulle köpa var slut och dessutom hade de haft jääätte mkt probs med den eftersom den har alldeles för bra skärpa (fattar nada av sånt) så allt damm och smuts kommer med på bilderna. modellen innan, som sandrix har var den bästa tyckte hon om jag inte kunde vänta på en nyare i just den modellen och vänta kan jag! min duger fint så länge =)

nu har jag lagat ekologiska köttebullar, stor sallad och matyoghurt! det var faktiskt riiiiktigt gott! ikväll blir det makaroner o falukorv som andrés pappa bjuder på- jag blir alltid ditbjuden på mat. de är helt fantastiska. hoppas jag också blir en sådan förälder! :) sen ska vi på bio- blir bara vi 2..alla ska ju jobba imorgon vilket vi helt glömt bort så istället för att ta med en enstaka stackare går vi själva. yesman kl 21.20 blir det!

jag ska hoppa in i duschen nu så mitt hår är rent imorgon tills jag ska klippa mig (yeaaaaah love it!). att gå till frisören är nog det bästa jag vet- eller duscha när man slitit på en fotbollsplan i 90min!

andré beter sig jätte oligt för tillfället- han fick verkligen smak på skidor- detta sms:et fick jag innan:


"jag blir helt galen...! ska vi dra till vallåsen ikväll? kostar typ 500kr och ligger en timme bort..."
- så tradiga jag bara skrattar åt det men hade jag varit ledig i 15 dagar till (som A är) hade jag lätt varit lika wild och faktiskt åkt iväg.
-hemtenta imorgon och skola på torsdag hejdar mitt vilda humör!

och mjölk är fantastiskt gott!
-1v utan det känns :-(


2009-01-06 @ 15:05:26 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha! Ja vi kan ju se på Lördag! Du kan ju lägga dig på mina händer, så lyfter jag upp dig som ett träd. hehe, hade varit något.... :P

Misss uuu!! PUSSSS


2009-01-06 @ 15:14:23
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen