man kan inte alltid vara snygg

kul att vaxning-damen ringde nyss och berättade för mig att jag glömt min tid idag . stoooor suck. jag var en hemsk människa och lät på rösten som jag var ordentligt sjuk bara för att slippa debitering- jag kom undan..nästan, får betala halva så får väl stå ut med det!

kom hem kl 12 idag (skola 8-10) och somnade strax därefter och vaknade 16.30. skööönt! skolan idag var helt värdelös- jag har inga extra pass att ta igen som vissa andra så jag var bara där och lämnade en del papper och fikade (!!) men ja nu är den kursen avslutad!

ikväll kommer A- det blir uppesittarkväll med kanske en fruktsallad och bra film! nu när jag sovit kommer jag palla det! det är det bästa jag vet, att vara uppe på nätterna med min snutt! blir inte så mkt sådant sedan när hans "mördar"-skola börjar igen =)

imorgon är jag ledig- då ska jag till mammsen en sväng! hennes dator krånglar och hon TROR jag vet hur man löser det- ja det kan bli spännande =)


2009-01-13 @ 16:53:35 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaa det har blivit helt knäppt det där asså. Fattar naaadaaa. Det roliga är att Daniels mamma hade beställt någon tidning åt sig själv som hon hade fått hem igår. Det stod deras adress men ett helt annat namn på hahaha.


2009-01-13 @ 17:47:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Malin

Tyvärr kunde inte Lotten, hon skulle bowla med några kompisar. Men hon hänger gärna med nästa gång!!=)



Jag längtar redan nu till lördag, ska bli kul att ses, det var ju länge sedan nu!!

Pusssss


2009-01-13 @ 18:02:31
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag veeeet! Sandra har lyckats lägga upp en video i sin blogg! :D Haha


2009-01-13 @ 19:16:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen