maggan .

jag är helt besatt av magdalenas ljudbok "det ska bli ett sant nöje att döda dig"- lyssnat på den oavbrutet sedan jag började på den igår . man blir ju helt inne i den och vill bara veta mer mer mer ! man tror man känner magdalena o att det är hon som berättar en saga för en när man lyssnar- varken hennes röst eller för mig de pratar men en konstig känsla får jag . en orolig känsla som får mig att deppa varje gång jag stänger av den- därför var det extra kusligt i morse när jag vaknar av gollens sms "magdalena graaf har fått en hjärnblödning" . hemskt i sig, att detta drabbat henne- fruktansvärt men extra konstgt o känsligt blev det för mig efetrsom jag på ngn vänster tror magdalena har bott hos mig nu i 2 dagar- bott i mitt huvud.

först mojje o nu maggan- otur för tv4 detta! i förra inlägget var det mitt klagobrev till tv4 o kalla fakta som visar hemska reklamer om deras reportage där de drar fjädrar från levande fåglar! fick svar som jag blev helt nöjd med- tur fler reagerat! hoppas de tar bort den också- igår kväll visade de den igen!

ikväll ska jag träna fussball- inget som lockar direkt- kommit i en liten svacka men det blir alltid himla sköj när man är där =0)

idag har a och jag varit lediga tillsammans- vi har sovit ut/tagit det lugnt i min lgh/käkat lunch/varit på ikea tillsammans! nice!

hejdå!

ps andré såg en sjuk film igår- (jag somnade)- sjuk som i bra- SE DEN! SEVEN POUNDS med will smith!



vem är du där? =)


2009-01-29 @ 18:07:30 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Usch det är hemst det som har hänt magdalena, hon är ju så ung. Hoppas hon mår bättre snart!!=)



Gick det bra på träningen??

Puss puss på finaste Lina;)


2009-01-29 @ 20:15:26
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen