heeeelg- ge mig heeelg

1 dag i skolan o redan skoltrött? näää det hänger inte ihop. antar jag sovit extremt lite inatt eftersom plutt TVINGADE mig att se klart the express igår (en film som typ remember the titans). filmen var helt ok faktiskt men jag hade behövt sova lite längre och det är lätt att skylla på A *hehe*. vi låg i min säng o såg den på datorn och A åt då polly- är det schysst mot mig som "försöker att inte äta sånt på vardagarna"?? Linda och jag tycker detsamma: NEJ DET ÄR OFÖRSKÄMT!

idag var jag i skolan från 9-12- hade en redovisning som gick käpp rätt åt ****. nej det gick okej då..men var inte så seriöst...hoppas jag :-D sedan träffade jag petra i malmö stad- bjöd hem henne på lunch- köttbullar med spaghetti. efterrätten blev mashmallows i mjölk/kaffe- UNDERBART GOTT för er som inte prövat! petra o jag uppfann den efterrätten idag. petra mådde dock inte så bra på bussen mot bjärred senare *skratt*. överdos av koffein tror jag.

vi åkte iaf till bjärred för att träffa hennes vovve- lloyd. världens renaste, fluffigaste o gosigaste vovve! han luktade som en katt-ingenting! :-D *lina likes* han passar verkligen petra som är hund-tjej och hennes sambo johan. vi utbytte julklappar och jag fick underbart loreál shampoo-balsam och ett loreál sminkkit . jag älskar ju produkter så blev riiiiktigt glad! sedan gick vi upp till min träning och hälsade på. min förkylning vägrar ge sig så jag vilade denna veckan med. på tisdag måste jag börja träna igen!!! saknar tjejerna ju!

åkte bussen hem till malmö igen o nu sitter jag här- efter kvällsmiddagen o nyduschad med mina nya produkter! imorgon ska jag bara slappa och förbereda inför kvällen då det blir middag+ let´s dance med vänner! let´s dance är jätte kul!

trevlig kväll!!


petra o jag på mallorca i våra unga dar =)
skitglada är vi!


2009-01-08 @ 22:05:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Buffie

hahaha...muntergökar...=)


2009-01-09 @ 12:27:06
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen